Damgolf

Du kan själv boka starttid via Min Golf, det är 3 starttider reserverade från kl. 18 på tisdagar som bara damer som är medlemmar kan boka. Boka in dig i första lediga reserverad starttid (från kl. 18) detta då bollarna som vi spelar i fördelas på plats så att du inte bokar dig själv i exempelvis 18.20 och alla andra sedan gått ut kl.18 om inte alla reserverade tider är bokade. Det går också bra att bara dyka upp men för att vi ska ha lite koll på hur många vi blir är det bra om du bokar in dig via Min Golf. Vi samlas vid klubbhuset på tisdagskvällar kl 17.50, delar upp oss i lag/bollar och bestämmer vilken spelform vi ska spela. Sedan bär det av ut på banan kl. 18 och alla spelar efter sin förmåga. Vi brukar ha väldigt kul, så kom och var med oss.

Varmt välkomna!

Damkommittén